Loop 9 november de Plantsoenloop voor Beatrix Kinderziekenhuis!

Nog te gaan

In samenwerking met de Plantsoenloop is het mogelijk om via de Vrienden Beatrix Kinderziekenhuis je in te schrijven voor de oudste en gezelligste loop van Groningen! Met afstanden voor jong en oud staan jaarlijks 3.000 deelnemers aan de start.

Er kan ingeschreven worden voor

1 km Kids Run
2 of 4 km Kids Run
4 km Plantsoenloop

Wat krijg je als je loop voor het Beatrix Kinderziekenhuis
* Deelname aan een mooi sportief evenement voor een mooi goed doel
* Je krijgt een eigen actiepagina na het inschrijven zodat je op een gemakkelijke manier donaties kunt verzamelen.
Haal je meer dan €25 aan donaties, dan krijg je een mooie herinnering aan Sporten voor het zieke kind.
* Veel plezier en gezelligheid!

Rennen voor kinderen in het Beatrix Kinderziekenhuis
Patiënten in ons Kinderziekenhuis staan dagelijks voor medische, emotionele en psychologische uitdagingen. Naast de medische behandelingen moeten ze omgaan met verstoringen in hun dagelijkse routines, zorgen over hun gezondheid, angst voor onbekende omgevingen en stress. Het is een zware periode voor het hele gezin. Daarom is het belangrijk dat we hen op alle mogelijke manieren ondersteunen.

Melissa, moeder van Isabeau:

"Het is voor Isabeau maar ook zeker voor ons als ouders heel fijn dat ze ontspannen is in het ziekenhuis. De zorg gaat zoveel verder dan alleen die echo of dat hartfilmpje".

Moeder Hannah,

"Onze dochter en wij weten uit ervaring hoe belangrijk het is dat er mogelijkheden zijn om pijn en angst van kinderen in het kinderziekenhuis te verminderen".