UMCG Frozen Lake Lady Runners

Rennen door barre omstandigheden voor het zieke kind; help jij ons?

Nog te gaan

van totaal € 6.500 (48%)

Wij zijn Wilmar Besssembinders en Petra Fieten. 20 jaar geleden is onze vriendschap ontstaan in het UMCG waar we als verpleegkundigen werkten. Wij hebben allebei een passie voor hardlopen en willen ons heel graag inzetten voor het Beatrixkinderziekenhuis door de Frozen Lake halve marathon te gaan rennen en zoveel mogelijk geld in te zamelen voor het zieke kind.
Vanuit ons werk als verpleegkundige hebben we al heel veel gezien en meegemaakt binnen het UMCG en ook van dichtbij in onze privé omgeving zien wij wat voor ontzettend mooie positieve waarde het Beatrix kinderziekenhuis voor zieke kinderen en hun ouders heeft.
Wij gaan ons inzetten om te rennen door barre omstandigheden op het bevroren Tisleijforden meer in Noorwegen. Dat zal echt niet makkelijk worden maar een ziek kind heeft het ook niet makkelijk en heeft er zeker niet om gevraagd om ziek te zijn!
Daarom gaan wij ons inzetten om de Frozen Lake halve marathon te rennen maar daar zijn we jullie hulp voor nodig. Met jullie donatie hopen wij zoveel mogelijk geld op te halen voor het Beatrix Kinderziekenhuis.

De stichting Vrienden Beatrix Kinderziekenhuis is de fondsenwervende stichting van het Beatrix Kinderziekenhuis en zet zich in om het verblijf van kinderen in het ziekenhuis zo aangenaam mogelijk te maken. Dat wordt gedaan door welzijnsprojecten te financieren waarmee de verblijfs- en speelomgeving van de patienten en ouders wordt verbeterd. Voorbeelden van projecten zijn muziekoptredens aan bed, MRI televisie, KidsBios, huiskamers en afleidingsmateriaal.

Help ons mee en steun ons! Samen maken we het verschil voor de kinderen in het Beatrix Kinderziekenhuis.

Bekijk alle
14-10-2024 | 22:47
14-10-2024 | 16:14
14-10-2024 | 08:14 Wat een mooie combinatie, bijdragen aan de gezondheid van (zieke) kinderen en jezelf uitdagen en gezond(er) rennen! Alle liefs en support! GO go go! 💜